អំពី ទ.ជ.ម.ក.
រចនាសម្ព័ន្ធរបស់ទីភ្នាក់ងារជាតិមុខរបរ និងការងារ (ទ.ជ.ម.ក.) ត្រូវបានបែងចែកជាពីរផ្នែកធំៗ ដូចជា (១)សេវាគាំទ្រ និង(២)សេវាជួរមុខ
សេវាគាំទ្រមានចំនួន៤ផ្នែក (ស្មើនាយកដ្ឋាន) និងការិយាល័យចំនួន១៧ ដូចជា៖
-
ផ្នែករដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
- ក. ការិយាល័យរដ្ឋបាល និងបុគ្គលិក
- ខ. ការិយាល័យហិរញ្ញវត្ថ
- គ. ការិយាល័យលទ្ធកម្ម
- ឃ. ការិយាល័យគ្រប់គ្រងចំណេះដឹង
- ង. ការិយាល័យគ្រប់គ្រងមជ្ឈមណ្ឌលការងារ
-
ផ្នែកផែនការ និងសហប្រតិបត្តិការ
- ក. ការិយាល័យផែនការ និងវាយតម្លៃ
- ខ. ការិយាល័យសហប្រតិបត្តិការ
- គ. ការិយាល័យគ្រប់គ្រងគម្រោង
-
ផ្នែកគ្រប់គ្រងប្រព័ន្ធព័ត៌មាន
- ក. ការិយាល័យគ្រប់គ្រងប្រព័ន្ធទិន្នន័យ
- ខ. ការិយាល័យគ្រប់គ្រងអភិវឌ្ឍន៍ប្រព័ន្ធកុំព្យូរទ័រ
- គ. ការិយាល័យគ្រប់គ្រងអភិវឌ្ឍន៍ប្រព័ន្ធគេហទំព័រ
- ឃ. ការិយាល័យផ្សព្វផ្សាយតាមអ៊ីនធើរណិត និងបណ្តាញសង្គម
-
ផ្នែកប្រមូល និងផ្សព្វផ្សាយព័ត៌មាន
- ក. ការិយាល័យប្រមូល និងទំនាក់ទំនងសាធារណៈ
- ខ. ការិយាល័យគ្រប់គ្រងព្រឹត្តិការណ៍ផ្សព្វផ្សាយ
- គ. ការិយាល័យស្រាវជ្រាវ វិភាគ និងព្យាករណ៍ព័ត៌មានទីផ្សារការងារ
- ឃ. ការិយាល័យនាទីទីផ្សារការងារ និងមុខរបរ
- ង. ការិយាល័យបោះពុម្ភផ្សព្វផ្សាយ
- សេវាជួរមុខក៏សំដៅទៅលើមជ្ឈមណ្ឌលដែលផ្តល់សេវាទូលំទូលាយនៅកន្លែងតែមួយផ្ទាល់ដល់អ្នកប្រើប្រាស់សេវា និងមានគម្រោងបង្កើតនៅគ្រប់រាជធានី ខេត្ត ក្នុងព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ដើម្បីនាំយកសេវាការងារទៅខិតជិតអ្នកប្រើប្រាស់សេវាទូទាំងប្រទេស។
- ទ.ជ.ម.ក. ត្រូវបានដឹកនាំដោយប្រធានមួយរូប អនុប្រធាន និងទីប្រឹក្សាមួយចំនួនដើម្បីគ្រប់គ្រងផ្នែកទាំងបួន និងមជ្ឈមណ្ឌលការងារ (ម.ក.)